klippdag

helt okej dag i skolan idag. Vi hade först datakunskap i 3 timmar. Vi gjorde inte så mycket. Vi hade en liten "tävling" då vi delade upp klassen i 5 grupper, vi skulle ta foto på så många salonger vi hittade i lilla halmstad. Det är helt sjukt hur många det fanns, men lata som jag domme challe och ida är så pallade vi inte så vi fuskade så vi vann iaf ( ett usb-minne) hahaha blev lite besviken. Trodde det skulle vara värsta biobiljetter eller ngt men nejnej!! sen va det frisörteknik i 3 timmar och vi klippte på tränsen. Gick riktig bra faktiskt, dagen slutade även med att jag satt på roberts med massa folk. blandannat bobbi som är så jävla söt med sitt bloggande, han ligger ju 6a på listan nu så han är så stolt och glad! han går iväg å bloggar hela tiden (: önskar min blogg kunde ha 8000 läsare varje dag med hehe. klippte även jill och bea, dom blev nöjda! kul å höra !

Nu ska ida sova här och ska toppa hennes hår med snart :)
det kanske kommer lite bilder senare som jag felicia och emelie tog på roberts ( jag vanar er läsare för väldigt vidriga bilder)

 
klipper jill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0