afrodance.

eftersom jag ska gå ner 4 kg nu så har jag bestämt mig för att träna, så ida drog med mig på Afrodance, jag fnös typ bara åt det, å ba yeye right det är säker jättejobbgt.. jag har ALDRIG blivit så svettig i hela mitt liv kan jag ju säga... gick väl ner 3 kg bara idag. Men fett kul var det, något jag ska göra om men då ska mitt cp till bästa vän emelie vara med :) Det var ju jätteroligt också att när jag drog kortet så sa hon som jobbade där
- oj, det va ett tag sen du tränade ser jag..
hon tyckte typ jag blivit tjock.. 

 

Har ju bestämt nu att jag ska träna 3 ggr i veckan ( afrodance,spinning & body combat ) + att jag ska rida 2 gånger i veckan, det betyder ju att jag kommer ha 2 dagar till fritid, vilket blir fredag och lördag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0