sjuk..

å herregud.. jag har sov en och en halv timme inatt.. kunde inte somna för jag hostade som ett as. Hostade även blod så jag va upp och sprang hit och dit.. somnade kanske vid halv 6.. aja stack till skolan iaf för jag kände att jag itne skulle missa no'n.. men jag somnade på ist när vi kollade film så jag missade det mesta ändå.. sen va det ju massa omogna killar i vår klass.. (nämner inga namn) som la 2 stinkbombar i skolan så det gick inte å vara inne.. fifan vad det luktade.. orkade verkligen inte så jag gick hem.. nu har jag sovit i typ 4 timmar.. är fortfarande trött som fan man kan inte sova mer för då somnar jag inte ikväll dock..
måste vara frisk och pigg imon så funderar på att typ gå och lägga mig vid 8tiden idag hah!
festa imon ju!!

 


Kommentarer
Postat av: tava ;*

ojdå hoppas du kryr på dej "/

2010-03-06 @ 12:04:35
URL: http://tavas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0