fredag (Y)

Fredag igår då.. det kanske inte var den roligaste fredagen om man säger så. För det första så var det äckligt kallt ute på kvällen, mina ben domnade verkligen av.. sen så hade jag inte kul ngn gång alls typ. Vi stack till en kille som heter Gabbe som hade födelsedagsfest med Bobbi.. asså visst det va kul så men jag va så himla trött så jag var inte på bra humör alls.. Vi kom iaf dit vid kanske halv 10 tiden och sen stack vi hem vid 2.. deckade verkligen när jag kom hem till felicia och sasha..

vaknade i morse vid 12 tiden sen stack jag in till stan och träffade sofia och sen kom pappa och hämtade mig, och nu har jag precis städat huset -.- skitroligt.. funderar starkt på att gå och lägga mig ..

 

 
köpte ett nytt linne igår med.. kanske syns lite på bilderna..
fårn gina iaf för 129:- assnyggt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0