blää

Asså det är helt sjukt.. min röst går verkligen fram och tillbaka.. även min hosta. Det är jobbigt som fan! aja idag va jag i skolan och sen stack jag till Sture och va med linn och steffi tills sofia och felicia slutade.. Vi stack in till stan och käkade och lite allt möjligt.. La även undan ett assnyggt linne på Gina.. Haha en tröja för en gång skull.. jag vet inte HUUUUUUUR mkt byxor jag har egentligen.. och ändå så köper jag fler och fler fastän jag tänker varje morgon att fan jag måste köpa nya linnen... lite sjukt faktiskt.. har iaf legat och kollat What i like about you och greys anatomy nu i 2 h.. börja bli trött som fan.. bud på att gå och lägga sig faktiskt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0