inte bloggat på länge.

Har typ inte bloggat på hela lovet, men det blir så på alla mina lov, jag har inte tid helt enkelt ^¨
gott nytt år på er föresten och hoppas att ni hade en najs nyår, det hade jag i alla fall :)


Dagen har varit helt okej, sov hos tessah så vaknade vi vid halv 11 tiden så stack vi in till stan vid 1, vi fikade och lite sånt på robert's och sen så gick vi med becca som tog hål i näsan :) det blev skitnajs, sen skulle vi kolla uttöjning till mig men jag hittade itne den jag ville ha så jag sket i det, ska nog köpa nästa månad.. men tessah köpte en och började trycka i den på biotoan då ville jag med göra ngt så jag tog ett örhänge och tryckte ett nytt hål i mitt vänstra öra, har 3 i högra och 2 i vänstra nu (Y) träffade anton med dom lite senare med.. nu är jag och becca hos mig och vi ska kolla film sen sova, är fan svintrött.. hörs imon!



 


Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt koftan fettingsnygg:D

2010-01-04 @ 23:26:30
Postat av: Anonym

vart har du köpt tröjan ? :) asfin!

2010-01-06 @ 13:47:26
Postat av: Anonym

berätta vart du köpt tröjan snälla :) verkligen superfin!

2010-01-17 @ 21:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0