Göteborg igår.

Va i GBG igår med emelie, fidde och sam, min älskling skulle egentligen hänga med men han skulle spela match :/
vi åkte vid 8 alltså gick jagoch emelie upp halv 6.. snacka om att jag va trött igår eller.. vi kom fram vid 9 så fikade vi eftersom allt öppnade 10.. fidde och sam gick för sig och jag och emelie för sig typ hekö dan, vi åt tillsammans sen typ inget mer ^
detta köpte jag


en rosa tröja från gina,


snyggt rock-linne


en lila långarmad tröja, också från gina 50 kr på rean (Y)


skor från belle of shoes eller vafan det heter..
rea va de, dom var helt okej.. köpte dom billigt för att jag skulle ha råd med
kläder :)


svarta tightis från gina, med starkande knän, svårt och förklara hru dom
ser ut


töjning, har en 4a i nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0