folk i halmstad..

Asså det är helt otroliget silken skitstad det är alltså.. Alla säger alltid ba " ååå jag hatar min stad det är så mkt skitsnack och det går så mkt rykten.." men jag är 99,9 % säger på att Halmstad slår det mesta.
Själv har jag lixom varit med om ett rykte.. en viss person, tänker inte nämna namnet började gå runt och säga att jag hade haft sex med hennes bästa kompis pojkvän.. vilket absolut inte var sant.. det lite ironiska i det hela är att hon därimot har haft sex med min bästa kompis pojkvän.. haha!
sen är det en tjej som går runt och säger att hon och min nuvarande pojkvän nästan hade sex på en cup, vilket också bara är bullshit! man blir så irreterad.. och att jag skulle snacka skit om mina vänner? vrf skulle jag göra det.. om man ska hitta på saker så ska man ju iaf hitta på något trovärdigt kanske?
sen finns det ju såna som man bara hatar för att dom är så jävla irreterande.. spelar vuxna och tror att dom känner allt och alla när folk egentligen snackar skit bakom ryggen på dom.. aja.. halmstad är bara en irreterande stad helt enkelt.. nej usch.. sen att det till och med sprider sig till andra städer.. folk kan verkligen inte hålla käften nuförtiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0