angående min bloggning..

Jag vet att jag bloggar frma och tillbaka ^ men det blir ofta att jag inte hinner.. att jag har förmycket plugg eller att jag helt enkelt inte är hemma. Och jag vet att jag har lovat att jag ska börja igen och sen inte hållt det men jag ska göra det nu så mycket jag kan. Jag har verkligen skitmycket läxor och prov nu och snart börjar ju de nationella.. och då blir det ännu jobbigare. Men jag ska göra så gott jag kan, försöka göra ngt videoinlägg, och lägga ut mer bilder på dagens outfit och hur jag sminkar mig och lite sånt, sen om ett år om jag kommit in på frisörlinjen kan jag även ge tips och sånt därifrån ;)


 
sitter och kollar x-effect nu.. haha så jävla klockrent (Y)


Kommentarer
Postat av: JONAAS

X EFFECT E FEEEEEEEEEEEEJK!!!!!!!!!!

2010-01-18 @ 18:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0