ÅH SÅ IRRETERAD JAG ÄR!

för det första så har jag en sån jävla huvudvärk så det är inte klokt! kan inte tänka klart.. och självklart så har mamma inte köpt några huvudvärkstabletter! sen var jag ju så dum i huvudet att jag tog ut min töjning sen fick jag inte in den igen så jag satte på idomin så gled den in, sen duschade jag och sånt så när jag skulle torka håret med handuken sen så åkte den ju självklart ner i vasken.. den kostade fkn 100 kronor och så hade jag den i 3 dagar.. fan vad sur jag är nu.. klockan är halv 9 och jag ska sova för jag mår så jävla dåligt så det inte är klokt...


bajbaj min älskade töjning..
då får man börja om från början igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0