Tisdag!

Skola idag då.. gick till halv 4 precis som på alla andra lama tisdagar.. först hade vi genomgång av nationella prov, då sedan jag emelie my och dessi fick skäll som fan av Linda för att vi hade suttit med mobilerna. Sen hade vi matte och sen musik.. Efter det hade vi lunch så ja och emelie gick till tempo och köpte godis.. hihih(A)
sen hade vi No och då fick hela klassen skäll av Jenny Ingegerd Linda och Rektorn och nu skäller även mamma på mig för att Linda har skickat hem ett argt mejl hur våran klass beteer sig.. men whatever.. vi får fan ha lite kul ibland också.. Sedan hade vi gympa och de sög som det alltid gör och sen No igen.. Jag skulle egentligen till stan och hämta ut en affish om Royal Night Club hos Danny men jag pallade inte pågrund av vädret.. det snöar ju inte lite nu och det ska bli snöstorm ikväll.. så kanske slipper skolan imon för de går inga bussar.. wiiiee hehe

 
emelie jobbar hårt på musiken


helt otroligt hur mkt snö det är..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0