MAXI!

hahah dan har tillbringats på Ica Maxi (Y) känns ju rätt high class eller? hrm..
aja  my skulle klippa sig där ( hos en assnygg kille ) hehe
aja whatever, så gick jag och emelie runt och fulade oss inne på Maxi.. Men de som jobbade där trodde ju självklart att vi snattade så vi hade kanske 5 st efter oss ´hela tiden, vilket var väldigt obehagligt och irreterande!
tycker att det är dåligt som fan.. visst om de misstänker något men då e de bättre att dom går fram och säger det och gör bort sig än att de går och typ lyssnar på vad vi säger och förföljer oss.. tycker det är ohyffsat faktiskt..
var riktigt nära på att bara gå fram till en och säga " Om ni nu tror att vi snott ngt kan ni lika gärna leta igenom oss och sluta följa efter oss för detta går mig på nerverna" USCH.. tänker aldrig gå in på Maxi igen så med en kompis för det är obekvämt.. aja Mys hår blev jättefint sen stack vi in till stan en snabbis och så träffade jag tessah och lite sånt shitness.. hon höängde även med hem till mig och "pluggade" :)

 
 
 
B-U-S-T-E-D!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0