Hestra idag,,

haha fifan, jag är helt slut. Gick upp 10 i 6 för att vi skulle vara på skolan kvart i 7. BUssarna till Hestra gick 7.. eller ah vår gick kvart över -.-'
vi var framme runt halv 10 tiden :) och då testade vi skídor, pjäxor och sånt.. snacka om att det var en snygg kille inne i skidshoppen eller.. haha omg! men aja..
jag och elin började åka eftersom becca my och emelie skulle åka i barnbacken... sen åkte vi alla 5 och sen försvann elin.. vettefan vad hon tog vägen. Då övertalade My oss om att vi skulle åka något jävla långspår? villket inte gick sådär jättebra! eftersom My ramlade och de va stenar överallt och mitt inne i en skog.. sen var det ju brant med.. vet inte hur många gånger jag nästan åkte in i träd.. sen lurade becca in emelie och my i en annan skog så jag fick vänta på dom i 30 min innan de kom tillbaka... sen lurade becca in oss igen i en annan skog som var hemsk.. 90 grader rakt ner och knappt någon snö så vi fick gå ner hela vägen och My ramlade och gled ner kanske 20 meter.. haha längesen jag skrattade så mkt.. jadu.. vi har varit med om lite allt möjligt idag faktsikt.. rätt mkt off pist som inte rikitgt var meningen egentligen.

 
 
 
 
där skulle vi ner (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0