Fredag-kvällen..

Jadu.. herregud säger jag bara.. Detta är lite sent eftersom det är Söndag men jag har inte kunnat blogga..
I fredags så tillbringades kvällen med Tessah.. Vi stack in till stan vid kvart över 8 tiden och var i stan.. först skulle vi snacka med någon som hade kallat tessah hora och så gick hon runt och sa att hon nästan hade sex me dmitt ex när vi va tsm.. det roliga va ju att hon stod helt tyst occh nästan började gråta.. aja whatever.. sen stack vi till en fest där ALLT gick sönder och alla va svninfulla och de va spya på toaletten.. usch.. mend et var roligt folk så vi stannade ett tag, tills alla blev utslängda och jag fick glas i foten.. hade kasnke 7 i den ena och 4 i den andre.. sofia som vi mötte på österskans fick sitta och trycka ut de hon kunde tills min buss kom.. fifan vad ont jag hade, helt sjukt... 

 

 
haha endi <3
 


haha steffi älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0