FKN SNÖ.

Eftersom de skulle vara snöstorm i morse så skulle inte skolbussarna gå, vilket  gjorde så att alla i frösakull och vilshärad fick ledigt från skolan, eller ah vi skulle göra ett 10 sidor långt häfte hemma.. Jag pallade inte vara hemma hela dan + att jag inte kunde missa bilden så ja tog min egen sovmorgon så att ja skullle ta bussen 09.23. Hela vägen till bussen var igensnöad, det var verkligen snö upp till knäna.. fyfan vad kallt det var!! Sen så var bussen 25 min sen och de öste verkligen ner snö.. Busshållsplatsen var igensnöad så jag fick stå på vägen, och självklart skulle en lastbil köra förbi och spruta slask på mig så min jacka blev alldeles brun... fyfan.. kan det inte bara bli vår så man kan börja gå in skinjacka och converse?

aja i skolan så hade vi sen matte då vi fick skäll som fan och sen hade vi idrott då ja skakade mitt knä så nu har ja svinont.. har även lyckats göra något med min lilltå så hela min strumpa var blodig när jag tog av mig skorna.. men aja.. sen tillsist bild.. riktigt tur att jag inte missade den!!

Sen så Har ju bankomaten tatt mitt kort.. så ja kan inte ta ut pengar eller något, vilket är jävligt irreterande.. men aja.. solade iaf en 25 minutrare i stan med tessah, fick låna pengar av henne och nu har ja pluggat och hämtat mitt löshår och massa sånt :) ska sova nu tror jag.. eller nej vänta ja ska fan kollla min mejl först och se om jag har fått mitt sommarjobb.. HOPPAS!

 
de ja skulle ha på mig..
men de blev inte riktigt så, bytade i sista sekunden..

skippade de mesta sminket idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0