värsta kvällen på länge..

Igårkväll skulle jag emelie och sasha till benjamins källare och chilldricka och lyssna på musik mm. Vi var kanske 10 stycken då vi fick ideen att GÅ till slottsmöllan till en kille som heter arthur, det var kanske 2 km. När vi kom fram sa dom att det var arthur pontus och ibrahim, men ibrahim var tydligen en fladdermus som dom hade fångat och lagt i en låda.. eue? aja.. dom drack iaf och sen kom benjamin och charlie. När klockan blev mot kvart i 1 skulle jag och emelie gå in till stan (3 km ) och det spöregnade och åskan var precis över oss hela vägen. Jag trodde helt seriöst att blixten skulle slå ner på mig. När vi äntligen kom in till stan så såg vi att bussarna hade slutat gå. Så emelies mamma fick komma och hämta oss.. väldigt lyckad kväll....




(kvällens outfit)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0