tips.

Något jag vill rekomendera är Dust it. För er som inte vet vad det är så är det som ett pulver som man lägger i hårbotten, det gör så man får volym. Produkten ligger på Schwarzkopf top 10 lista, den är alltså mycket populär. Många stylister använder dust it till tex plåtningar.
Pulvret ska användas på torrt hår och det passar exakt ALLA hårtyper!
(produkten kostar runt 120 kr)


Jag fick själv dust it i håret när jag var och stylade håret hos en frisör och jag blev riktigt chockad. Det la sig så bra och det var så matt. OM man har hårspray eller wax så burkar håret klumpa ihop sig. Men med dust it så syns det inte att man har något alls i håret, det ser alltså ut som om man har naturlig volym, det satt fast i 2 dagar ( tills jag skulle tvätta håret) hehehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0