skola&stallet

Skoldagen var faktiskt helt okej idag. Kommer nog inte bli mobbad, hihi. Var rätt lost i början men det löste sig senare. Fett skönt, vi är bara 9 i klassen och bara tjejer, slipper massa omogna killar som springer runt och förstör. Räcker med cepebarnet jag har hemma. Vårat schema är ju inte precis ngt att böla över heller. På måndagar och tisdag har jag praktik från 9-18 på lock center, onsdagar 9-15.15 och torsdag fredag slutar jag kvart över 11 och börjar kvart över 8, men efter den 24 sept kommer jag sluta kvart över 3 på fredagar med :( Jag kommer inte läsa matte heller första året. Bara engelska och svenska, hihihi. Jag är fett nöjd över mitt schema iaf.

Efter skolan stack jag och marre in till stan och kollade kläder. Jag köpte en shorta som jag ska ta bild på och lägga in senare. Sen käkade vi på pastahuset. Efter det stack jag hem och käkade thaimat med mamma sen sov jag en stund. Var helt slut eftersom jag var tvungen att gå upp 6 idag. Vi stack till stallet vid halv 7 tiden och red ut kanske en timme. Nu är jag hemma igen och ska packa upp alla mina kläder i min gardrob. Sover ensam i lägenheten idag. sooooooft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0