onödigt..

ligger i sängen och väntar på bättre tider samtidigt som jag ligger å lyssnar på grease - you're the one that i want för kanske 67 gånge. Är trött som ett as. Kom hem från skolan vid halv 4 så somnade jag vid halv 5 och sov fram tills nu. Har gått hela dagen i skolan och det har varit riktigt lamt, så jävla onödig skoldag. 2orna skulle visa runt oss skolan ( som vi redan kan ) men vi sket i det och satte oss å käka, sen skulle vi till en frisöraffär där man va i kanske 10 min sen gick vi på stan. Sen blev det lekar i 20 min så slutade vi 10 i 3 typ. Så jävla utdraget ! Och imon händer typ samma sak, sen brännboll. Men det bra är ju att vi är lediga på fredag iaf ! :D fast då ska jag ändå jobba så det spelar inte så jävla stor roll haha !

Ska vänta på att mamma ska komma hem, sen ska jag ut och springa en runda. Mina ben kommer väl vika sig efter en km, men då får jag väl krypa fram eller ngt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0