lång dag..

Jag är verkligen helt slut just nu, ligger i min mammas säng och lider för att mina ben gör så ont. Började på praktiken idag klockan 9 och slutade klockan 6. Under de 8 timmarna har jag stått upp. Jag fick inte göra så mycket eftersom det var min första dag. Fick sopa hår, göra iordning hyllorna och kolla på när frisörerna klippte. Imon skulle jag få svara i telefonen och boka tider, haha får se hur det går.
För er som inte vet var jag praktiserar så är det på en salong mitt i halmstad som heter Lock Center. Salongen är riktigt fin och där jobbar riktigt trevliga och DUKTIGA frisörer så jag är riktigt glad att jag fick den platsen.
Just nu funderar jag på om jag ska sova (även om klockan bara är 10 i 8) eller om jag ska ligga och glo tv lite till.. som sagt, är helt slutkörd. aja, jag kommer inte blogga mer idag men imon så kommer jag tillbaka igen , hihi

 http://www.lockcenter.se/
(deras hemsida)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0