inte bloggat på länge!

Det känns som om jag inte bloggat på år och dar.. har inte gillat min header så passade på att göra en riktigt ful nu när jag ändå ligger hemma och segar :) ska börja blogga nu lite oftare tänkte jag, velat göra det länge men har inte pallaaaaaat.. då blir ju bazti glad iaf eftersom han tjatar på mig typ varje gång vi ses :)
Men nu ska jag och min konstiga kompis emelie mötas på tempo å köpa popcorn å cola, sen blir det filmmarathon ikväll/natt... ska bli ritkigt soooooft !


slänger in en söt bild på mig och den där konstiga :)
OCH NEJ DET VAR INTE MENINGEN ATT JAG SKULLE HÅLLA HANDEN, AH DÄR NERE HEHEE


Kommentarer
Postat av: bazti

hahaha bra jobbat anna :P

2010-08-10 @ 06:04:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0