helgen.

Fredag; hade en lite förfest hos mig, ponna, filip, emelie, my, sofie, pau, ida, sara och sandra var där :) vid 11 tiden drog vi in till stan för vi skulle på någon fest i fyllinge, men självklaart så missade vi bussen... my pau sofie sara och ida tog taxi dit medans vi andra aldrig kom iväg... vet inte riktigt själv vad vi gjorde faktsikt.. blev att vi tog halv 3 bussen hem iaf ! :)

lördag: Vi förfestade hos emelie. Jag pau my sara becca och ida. Sen kom även calle och hans kompisar. Vid 10 tiden drog vi till erik på fest. Men efter en timme ramlade jag och skadade mitt knä ( som just nu är alldeles blått ) Jag och emelie skulle in till stan och träffa ett par andra så vi passade på att dra då. Men vi träffade aldrig dom så det blev stan på kvällen IGEN. lite trist.. men aja.. tagga tills nästa helg !





 VA snäll å låna ut mitt partyhalsband till ngn på festen.. tror ni inte det
var sönder när jag fick tillbaka det... :(

(bilder sen lördags )


och 1 bild sen lördags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0