världens sexigaste lärare!

Skolan var faktiskt helt okej idag. Men matten var omöjlig. Kunde verkligen inte koncentrera mig och allt e så jävla jobbigt.. usch jag hatar matte, verkligen inte min starka sida. Sen hade vi gympa också som tur är. Ni anar inte.. Vi har världens mest sexigaste gympalärare. Kristoffer. asså han ger ögonorgasm för mig, elin my och emelie.. Vi kan inte sluta titta på honom haha.. vi är patetiska vi vet men han är riktigt snygg. fast jag har min älskling!<3
Kunde inte vara med idag pågrund av piercingen " ohno! " Jag blev ju ännu mer ledsen när jag såg att dom skulle spela basket och springa 2 km :) satt och åt klubba med martin carl och maria ist. Sen fick vi ledigt från bilden, vi skulle rita av ngn i familjen, funderar på att rita en apa och säga att det är min bror :) men får se.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0