välte med moppen.

Efter skolan skulle jag och elin in en snabbis till stan och köpa lite saker. Det var fint väder så jag tänkte att vi skulle ta moppen. Men sen på vägen hem började det plötsligt spöregna så jag såg ingenting sen började de blåsa som fan. När vi kom till kustvägen så körde jag in påp cykelbanan för jag vågade inte köra på vägen när de blste så mycket. då tog vinden tag i moppen moch vi planade ut i diket. på den millisekunden tänkte jag att jag skulle dö.. fyfan de va hemskt. sen när ja öppnade ögonen så låg moppen i diket och elin såg ja inte så ja reste mig upp och kollade till elin, ingen av oss skadade oss speciellt mycket, bara lite skrapsår på armen sen fick jag asont i min axel och de har ja fortfarande..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0