svar till kommentar.

ska pierca mig på torsdag i navlen, gjorde dt jätte ont kan du skriva om dt lite ? :D

Om ja ska vara ärlig så JA det gjorde ont :P jag börjar sällan gråta när jag tycker ngt gör ont men jag fick fan tårar i ögonen.. Jag vill inte skrämma dig men det känns.. Men det är defenetivt värt det.
Jag vet ju inte hur du ska ta men jag började med stav direkt, som man egentligen inte ska, och man ska ju egentligen ta med kanyl men ja tog med pistol.. men jag ville inte gå med ring i 12 veckor. Men du gör ju som du vill såklart.. Det ömmar rätt många dagar efteåt, jag kan fortfarande vara lite öm när jag tvättar det.
GLÖM INTE ATT TVÄTTA DE MORGON OCH KVÄLL.. NOGA!


om man kollar på denna bilden på kulan
där uppe så ser man att den är
irreterad.. men den börjar läka, och de ser inte ut så längre. (Y)


Kommentarer
Postat av: jennifer

Godmorgon!

Hoppas du får en underbar onsdag:D

2009-09-23 @ 09:00:47
URL: http://jennifersoderlunds.blogg.se/
Postat av: Anonym

Börja bloggvidioinlägga och visa hur du sminkar dej

2009-09-23 @ 14:39:06
Postat av: Anonym

okej tack för svaret. hoppas du fortsätter med din blogg för den är kul och läsa :D<3

2009-09-23 @ 18:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0