svar på tal " burnett "

" du passar mycket bättre i blont! FÄRGA TILLBAKA DET! "

svar: nej

jag kommer inte färga tillbaka det bara för att vissa av er tycker det. Det kommer aldrig att hända tyvärr. Jag känne mig själv fräshare och snyggare som brunett och jag trivs i det. Varför skulle jag då färga tillbaka det för att någon annan tycker det? I detta läget är det min åsikt som räknas eftersom det är mitt hår och inte ert. Ni får gärna tycka att jag är ful som brunett men ni behöver inte säga det för ni känar inget på det. Jag kommer vara brunett tills sommaren då jag färgar det blont igen. I början av maj kommer jag färga det ljusare och sen precis innan skolavslutningen ska jag försöka bli helblond sen blir jag brunett över vintern igen. Jag vill inte vara blondin då, thats it. Det finns inget ni kan säga som kommer ändra mina tankar.
 
 


Kommentarer
Postat av: Anonym

tkr du passar superbra i brunt! (:

2009-09-06 @ 13:49:42
URL: http://fridastaffas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0