seriöst hur orkar människor nu förtiden?

personen hade dock gästlösen så ja kunde inte printa inläggen men iaf
la ut denna bilden på bdb med bildtext " it´s not about how u fall, it's about how u get up" så va de en med bdbnamn : Battyy som kommenterade..
ja va med i fokus för att reklamera min blogg..



Bettyy: Kom du inte på ngt bättre eller?
Jag: och du vill?
Bettyy: få dig å inse att du är precis som alla andra, herregud du kan ju inte ens komma på något EGET å ha på dig :S Opersonligt
Jag: haha är du dum i huvudet eller? känner du mig? nej skulle itne tro det, jag är mig själv, men du är därimot bara ngn random som har förmycket fritid helt enkelt!
Bettyy: Det tror vi alla inom oss, du vågar bara inte vara dig själv :) och vem va de som va med i fokus av oss 2 egentligen? ^
Jag: de har inget med saken och göra, gjorde reklam för MIN blogg där ja skriver om MITT liv och MINA intressen.. som JAG tycker om. inget annat, men du kanske bara hade koll på hur snygg ja va på bilden ?
Bettyy: Jag spyr åt sånna som du. Jag är den som har för lite fritid som sitter här och skådar hur Sverge redan har gått under
Jag: varför snackar du med mig då?
haha ja trivs rätt bra i sverige faktiskt.
Bettyy: Du trivs här för att du sjunkit lika lågt som alla andra. RIP Sverge
Jag: nej du ligger fortfarande underst :)
Bettyy: Jag e inte ens i sverge.
Jag: behu! va synd <3 KLAGA INTE DÅ!
Bettyy: jo, för jag tycker synd om er som är kvar i den ruttna hålan :)
Jag: äsh då, tänk på ngt annat ist, hmm som tex, att skaffa dig ett liv?
Bettyy: Jag har redan mitt, och btw, om du snakkar för mycke på din s.k Blogg så kommer ingen vilja knulla dig, för det är just det du utstrålar att du vill :)
Nu ska jag dra och ha kul, hej hopp runka snopp <3

Jag: du använder inte det, haha och ja skriver vad ja vill lille du, plus att jag har en pojkvän som älskar mig och vårat sexliv är asnajs om du ville veta de.. och du e den första som säger att jag e billig, kanske för att du inte känner mig. hejdå mangalover!

fattar ine hur folk ens orkar? haha de e patetiskt..


Kommentarer
Postat av: Lägge

att du ens orkar lägga tid på fjollan är osannolikt anna ;)

2009-09-26 @ 01:04:02
Postat av: Anonym

haha tyckte bara de va kul och irreterahan hela tiden (Y)

2009-09-26 @ 17:27:15
URL: http://annaaberggrenn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0