otursdag?

har precis vart hos läkaren. Det gick inte sådär jättebra, fick inte de svaren som jag ville ha menmen.. sen fick jaf 60 kr av pappa som jag skulle köpa mat för.. så kom jag till max vid halv 10 så öppnade inte de förens vid 10.. så fick vänta en halvtimme -.- sen hade jag inget att göra så behlvde jag en sak på willys så tänkte ja : men shit, pengarna måste räcka ändå, de kostar bara 5 kr. Men självklart sen när max öppnar så kostar ju den menyn jag skulle ha 60 -.- så jag fick köpa en maxbox som typ bebisar äter.. sen när jag skulle köra hem så va de en jävel som körde mitt i vägen i 10 km i timmen så de tog år innan jag kom hem. My stack hem från mig nyss med. Emelie och elin kommer nog snart hit, missade halva dan i skolan idag, najs! Skulle egentligen inte missat musiken men vem pallar musikprov? gör de om 2 veckor.. det blir jättebra (Y)

 
känner mig inte överdrivet fräsh idag.


Kommentarer
Postat av: sandra ekströmm.

snälla kan du inte göra ett viedo inlägg!

2009-09-15 @ 11:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0