hos emelie.

Sitter hos emelie nu.. Vi gör inte så mkt. Ska snart äta tror jag. Sen ska vi kolla project prinsessa :)
updaterade inget igår för jag glömde bort fan jag förlorade spelet. jag glömde bort att  jag hade blogg typ. aja idag hade vi iaf skolfoto för elevrådet. Jag och emelie :) men vi ville va med på kamratstödjarnas foto också så vi ställde oss där som ingenting. Och den dumma fotografen märkte inget. Perfekt:) aja imon nhar vi skolfoto på klassen också. Bilderna är på min kamrea och kamerasladden e hemma så de blir dock inga bilder förens imon eller på lördag. (Y)
puss på er.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta en film när du sminker dej!!!!!

2009-09-11 @ 14:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0