hemma.. nu?!

Klockan är kvart över 11 och NU är jag hemma. Kanske lite sent för att vara vardag för mig med tanke på hur trött jag är på morgonen xd hehe ups! aja. va och träffade alle och emil på kattegatt och snackade och lite sånt. Fyfan vad ja förs när ja åkte hem eller. Helvete. Är fortfarande en isbit. Men imon får jag min lilla egna sovmorgon. Ska till doctorn imon klockan 9 av privata själv som inte rör er som läser min blogg :)
synd va. haha nej men jag vill helt enkelt inte säga vad jag ska göra där. Missar musikprovet med. NAAAAAAAAAAAAAAAAJS! HIHI. eller egentligen gör jag inte det, men ja åker hem direkt efter doktorn och kollar tv tills musiken är slut.. sen ska ja plugga hela dan :( tycker lite synd om mig själv faktiskt.
har:
matteläxa
noläxa
soläxa
noprov
soprov
bokläsning.
allt de ska ja plugga bara denna veckan.. doh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0