hemma nu..

Nu e jag hemma. skulle egentligen åkt och träffat robin och sanckat om saker som har hänt och sånt men de blev inte av.. så jag och sarah satt och tröståt.. har ätit en hel nutellaburk och nästan en hel chipspåse och en hel meny på max och 4 color..de blir alltid så när jag e ledsen.. fy mår verkligen inte bra nu, känner mig helt nere och jag orkar ingenting.. vet inte vad de e med mig, eller jo de vet jag men ändå. Borde inte reagera på detta sättet. klockan e bara halv 9 men jag funderar fan på att gå och lägga mig. Vill bara sova ..
godnatt på er.


Kommentarer
Postat av: jennifer

Fin din piercing blev:D

2009-09-21 @ 16:35:57
URL: http://jennifersoderlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0