hemma igen..

ah då var man hemma igen med samma huvudvärk som jag hade igårkväll. Det är hemskt! Har feber nu med.. Så antagligen blir det ingen skola imon heller. Träffade i alla fall sarah i stan och vi gick och fikade med Emilie, ellen och Anna, det var mys. Kameran kom dock inte upp.. Sen stack jag och sarah och kollade i lite affärer och hon köpte lite nya kläder :) träffade även linn och emilia precis innan jag skulle ta bussen och stod och snackade lite med dom.. saknar tiderna med er faktiskt. Mamma blev ju inte sådär jätteglad när hon fick reda på att jag hade gått ut. Men sånt e livet.. Nu ska jag fortsätta plugga franska och lite engelska hade jag tänkt.. 
 
 
minns det så väl.. det var i vintras. då det alltid var vi 3.
fina strumpor jag hade (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0