hemma från skolan.

Sorry om jag inte orkade blogga igår men jag hade annat för mig så jag pallade inte helt enkelt. Idag är det ny månad btw och den börjar inte bra. Alltså vårat schema på tisdagar är helt jävla otroligt. Vi har först 3 lektioner och ingen rast imellan sen har vi 50 min lunchrast sen har vi 3 lektioner till med ingen paus. Kanske inte låter så farligt men det är hemskt. Sitter och pluggar franska nu btw -.- Sen vid halv 7 har jag tid på ett ställe och jag ska göra en sak :) men ni får inte veta vad haha..
och nej jag lkan inte göra ett videoinlägg just nu hur jag sminkar mig för min brors webbcam funkar inte just nu dock.. men när den gör det får jag väl offra mig. Glöm att jag gör det själv, sminkar ngn annan eller ngt.
Juste, min älskade mobil gick sönder igår..
så.








jag tror det är 5e gången jag har den här jävla skypemobilen! den suger verkligen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0