hemma från skolan.

Nu är ja äntligen hemma.. Har pluggat nu i en timme också. Hade först svenska då ja satt och lyssnade på musik
och kollade runt olika bloggar på skoldatan (Y) sen matte då ja faktiskt jobbade förfultt, ganska ovanligt att jag ens tänker men de funkade faktiskt rätt bra idag. sen hade jag och my musikprov och vår dumma musiklärare märkte in att vi fuskade, hade mobilen innanförbhn och kikade lite då och då, annars hade jag aldrig klarat det.
sen stack jag och my och käkade på max, och sen stack vi till gymnastikenshus.
nu ska ja plugga lie till sen ska ja smsa emelie och fråga om hon vill sticka in till stan med mig så att inte min kväll blir hur jävla lam som helst. 

 
ni får dock inte se hur jag ser ut just nu..
fy säger jag bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0