hemma från sannarp.

Nu är jag hemma och jag har fixat mig och lite sånt. Självklart så vann jag ju allt på sannarp * hrm *
hahah nej fy vad dåligt de gick. de ända som gick bra va typ 80 meter. Sen mina skills på kast med liten boll slår ju ingen. 15 m! de ni, försök att slå det. Sen förlorade vår klass självklart stafetten pågrund av vissa segisar, menmen.
Nu ska jag in till stan och möta steffi :) hörs ikväll. efter jag har pluggat -.-
 juste, måste påpeka att när jag och elin tog moppen så körde vi helt fel, vi kom till kärleken sen kom vi på ngn motorväg som va 2filig så jag höll på att pissa ner mig när ja kom i 60 och alla andra bilar i typ 120. Nej fyyy.


elin min gris <3


lägge jag vill ha godis, u have my number ;)
 


Kommentarer
Postat av: Lägge

Haha nice bild! :) Har du fler? Skicka allt du har på mig!

2009-09-14 @ 16:03:09
Postat av: eliiin

ååh så gulligt!

2009-09-14 @ 18:38:43
URL: http://dagenmedelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0