helgen!

Okej alla ni som är intresserade av vad jag har gjort i helegen läser nu. Har gjort lite allt möjligt.

fredag: tog moppen hem till max där massa folk va vid kanske 7 eller något sånt. Sen ringde jag robin och då sa han att jag skulle sova hos honom och att han skulle komma och hämta mig hemma hos mig om ca 1 timme. Så fick ta moppen hem vid 9 eller något sånt och packa. Sen hämtade han mig och så körde vi till Muttan som hade chillfest typ. Stack därifrån vid kanske 12.

Lördag: Stack till Båstad med robin, hans systersån och jonas och fiskade krabbor haha. Eller ah dom fiskade och jag stod och kollade på. dom plågade verkligen krabborna. När vi skulle sticka så ville adam ha med sig krabborna hem. Vi kanske hade 10 st. Men då slängde dom ut dom genom fönstret och sånt när vi satt i bilen, och la dom vid vindrutetorkarna och skötiväg dom och tyckte de va askul (Y) på kvällen så skulle vi på ngt streetrace i markaryd. Det spöregnade och va cepekallt. Sen tog det år innan de satte igång. vi va där från 9 till 12 typ och ja dygnblöt när vi kom hem. Duschade och lite sånt och kollade på Män som hatar kvinnor och myste med min älskling.

Idag: Robin tvingade mig att gå upp vid 1. Sen stack vi till Jonas och va där en stund sen skjutsade han hem mig. gick och mötte min gris emelie sen och snackade lite om vad som hade hänt i helgen och sånt. Vi har även bytt. Hennes svarta uggs mot mina ginajeans. hihi.. aja sen tog jag moppen till flygstaden och träffade sarah som hade köpt en pk flak. Vi satt i solen och bara snackade..

Nu känner jag att jag börjar bli sjuk.. Ska se om jag kan åka till skolan imon. Tror det. Kommer tvinga mig själv. Sen om jag kommer få svininfluensan gör jag fan självmord.

Kommentarer
Postat av: eliiin

självmord är väl lite och ta i? ;)



ingen bakning? ;)

2009-09-06 @ 20:31:54
URL: http://dagenmedelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0