helg i laholm.

sorry om jag int har uppdatrat, men jag har faktiskt inte suttit vid datan på hela helgen. Visst e jag duktig? aja

Fredag : Jag och Sarah stack till Laholm vid kanske 6 tiden. Sen gick vi hem till Robin där han, Kenny, Jonas och ngn alexandra var tror jag. Sen stack vi vidare till Muttan där de va fest. Det var riktigt kul faktiskt, fast vi stack hem rätt tidigt ändå eftersom Sarah och Robin va fulla som fan, medans mitt hade lagt sig och jag hade jätteont i huvudet. Vi stack hem till Robin så sov sarah där också och klaga på att hon drömde om bjönar, hon va så söt :)

Lördag: Vid kanske halv 12 tiden kom Shine och Linus och tvingade med mig och Sarah att åka till hishult och köra Jetski. de va astrist för vi ville inte köra och vi va mitt ute i ingenstans och var ashungriga. De va typ 2 mil in på en grusväg sen så va vi vid ngn jävla sjö. Det ända roliga va när robin stod på bryggan så körde typ linus in i den så robin gled rakt ner i vattnet med kläderna på, och när robin skulle köra och så skulle linus sita på en livboj och dras efter men då flög hans byxor och allt av haha. Sen på vägen hem så fick vi ju självklart bensinstopp mitt ute i skogen. Så fick vi typ vänta i kanske 1 timme. Jag och sarah låg typ bara och grät mitt på vägen.. Sen när vi äntligen var hemma så skulle Sarah sticka hem, då låg jag robin och Shine och kollade Godzilla och Saw, sen kom dennis också ett tag. 

Söndag: KOllade saw med muttan och robin sen kom pappa och hämtade mig.

Nu har jag precis träffat steffi och nu ska ja ut och möta emelie sen ska jag plugga till musikprovet. Om jag har tur så missar jag de på tisdag för jag ska till läkaren mwahaha. Sen börjar man ju jobba på tisdag med .. kul!
men vad gör man inte för money?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0