fullt upp i helgen!

Förlåt.. men ni vet vad jag gör på helgerna så jag inte hinner skriva ^tillbringar ju tiden i laolm med min älskling.
men kan berätta lite snabbt.
Fredag:
efter att jag och carl jobbade så stack jag dirket till robin, va hos han en stund sen skulle vi till skummeslöv eller ngt sånt, kommer inte ihåg vad vi gjorde.. xd haha slog iaf upp en bildörr rakt i huvuvdet på mig själv så jag fick en asstor bula. Lyckat.. plus att jag har fått biverkningar från min medecin så ja har värsta flskläppen.. eller nu är de bara ett sår så de ser ut som ett munsår dock -.- menmen.
Lördag: jag är den mest senila människan som finns så jag kommer inte ihåg vad vi gjorde på dagen, kollade film tror jag med jonas och alexandra. På kvällen va vi nere i halmstad frn halv 12 till 20 i 4. de va ju inte sådär jättekul för vi va hemma typ 10 över 4 och sommnade vi 5 tiden.
söndag: vaknade vid 2 sen så gjorde vi ingenting.. sen kom muttan och massa andra, stack ner till båstad och spelade, sen tog ja bussen hem vid 11..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0