fan va sur jag blir..

detta kan låta extremt bortskämt men de skiter jag i. Pappa vill ta med mig på spa nästa helg och övernatta ngn stans. men jag vill verkligen inte.. det kommer inte på fråga. han tycker att jag aldrig är hemma på helgerna och att han vill ha en helg med mig, men jag är hos robin på helgerna och det finns inget han ngnsin kan göra åt saken. Jag ska dit, visst om han kör mig till ett spa på lördag och sen kör tillbaka mig till robin men never att jag slösar hen hel helg på det. Jag träffar bar han på helgerna och min pappa träffar mig varje dag. att han inte kan förstå. jag ger mig inte..
det är inte att ja inte vill.. det är att det inte passar..
vill faktiskt inte slösa en hel helg på att inte göra ngt alls, när ja kan träffa den ja älskar.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0