fan silken kväll..

Drog in till stan och träffade fidde, emelie, andres, zace, nille, och baztii. vi hängde vid norra station, haha de var ngt nytt. Sen fick vi reda på att de va ngn fest i vilshärad som vi kom in på så vi skulle sticka dit. alla tog bussen förutom bazti för jag körde han på moppen. Då självklart blev vi förföljda av ngn silvrigbussbil i 1 mil.. jag försökte verkligen få bort han, körde in på cykelbanan och stände av ljuset, stannade moppen, och allt.. men han hängde fortfarande efter, när vi stannade så stannade han. Jag fick panik och körde som en jävla galning, för ja visste inte vart ja skulle, medans bazti va helt lugn.. så tänkte ja ba ah nu måste ja tänka vart vi ska, då va vi precis vid min mamma.. så kunde ja en kringlig väg dit så ja tänkte att om ja inte bromsar i kurvorna så kanske jag kunde skaka av han, de gick en stund men sen kom han ifatt, så de slutade med att vi kom in i ett lägenhetsområde vid frösakull när alla sov och körde som galning, sen stannade vi bakom ett hörn nästan vid vägen och såg bilen fortsätta påp vägen.. fyyfan... skakade i år efteråt, tänk om ja hade vart själv? JÄVLA äckelgubbe som satt i bilen också.. aja så drog vi tiill vilshärad där festen redan va slut och alla stod utanför as osociala och fulla, jag och bazti stack ner till stranden och kollade stjärnorna .. se kom emelie och alla och stannade 5 min innan bussen kom som dom tog, så körde jag emelie hem.
jag kommer aldrig mer köra moppe själv på kvällarna.. NNEEEEEEVER! iaf inte e de områderna...
 nu ska jag kolla desperate housewifes.. snart kollat klart hela första sesongen.. har redan sett den menmen. det går ju inte annat är älska de programet.
godnatt på er sötnosar!



ps. EKEBO IMON MED SARAH! wie!


Kommentarer
Postat av: olivia

va med i min tävling påbloggen så kan du vinna en länkning :D

2009-09-19 @ 19:15:27
URL: http://oliviiaasvenssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0