detta är ju fan otroligt.



Alla vet ju vem amandavardet är.
Men ååååååh vad jag stör mig på henne. Först när jag såg de här videoinläggen trodde jag inte att hon var seriös utan att hon provocerade. Men hon är ju serilös.. det är  helt jävla otroligt.
För det första så är hon inte ens söt. och för det andra så varför gör man ett video inlägg när man inte har ngt att säga? Allt hon säger är ju bara  mmh! aah ! hihi ! hehe ! visst e jag söt?
NEJ DU E INTE SÖT! Om jag ska vara ärlig så tycker jag att hon e riktigt ful. Hon tror att alla tycker om henne men de finns nog egentligen ingen som gör det.


Kommentarer
Postat av: Anonym

herregud vilken jävla människa :O shit

2009-09-07 @ 19:00:08
Postat av: nathalie tingström

fan vad äcklig o överdriven hon är

2009-09-13 @ 12:05:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0