biblioteket.

haha jag emelie och elin skulle vara duktiga och plugga på biblioteket idag.. Det gick bra till en början.. rättare sagt tills jag var klar och inte hade något att göra. Jag gick runt och kollade böcker och flabbade som fan, åt saker som egentligen inte är roliga. typ en bok som heter " det ända jag vill är att strula med någon " så kollar jag på emelie och gör så jag får tårar i ögonen och får den puppyblicken och bara " emelie :( " det är sånt som vi kan skratta i år åt. Vilket gjorde att de som satt runt oss flyttade till andra sidan biblioteket.. Sen kom även max och Bazti och då gick jag runt själv och skrattade ännu mer. Mötte sara sen också och köpte ngn randommascara till mig och hämtade ut hennes idkort.
köpte ägg och smör sen med elin (A)




hihi :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0