angående svea mössor!

Enligt mig är de de snyggaste mössorna som finns. De sitter syggt och är bara allmänt snygga. men förra året var det sveriges största fjortismössa. Om man hade en sån så va man fjortis helt enkelt. Därför köpte inte jag någon förra året.. fattar inte varför jag brydde mig vad andra tyckte egentligen? Ska ha en sveamössa detta året thats it. sen skiter jag i om folk kallar mig fjortis, då får dom väl göra de då. ska iaf inte köpa en rosa. ska ha en vit eller en svart / mörkblå. Får väl bara hoppas att alla fjortisar har slängt sina mössor nu och att de har hittat en annan fjortismössa ^


Kommentarer
Postat av: Anonym

men vänta lite! du är ju en fjortis så passar dig utmärkt!

2009-09-30 @ 21:04:45
Postat av: Anonym

Jag har en fjortismössa och kan inte

säga att jag är fjortis.



Dem är sjukt snygga. Kommenetaren innan mig

har helt fel. Du är söt! <3



// tjej som läser din blogg.

2009-10-03 @ 19:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0