skolan/fågelskådningen

Nu e jag hemma från skolan. Eller jag och My var inte så mkt i skolan idag. Först var v ju på fågelskådningen vilket var väldigt tråkigt och kallt! Det såg verkligen ut som de toterade fåglarna men man får väl lita på dem att det inte är djurplågeri. De hade hängt ut stora nät där fåglarna flög in och fastnade och sen la de dem i påsar? Sen tog de upp dem och satte på någon stålsak på deras ben, de små fåglarna stoppade de sen i en burk och de stora i en påse och vägde dem? det såg hemskt ut..
Efter det stack jag och My till Preem i söndrum och köpte muffins och en varm choklad :) Sen stack vi en snabbis hem till mig och såg till så Finesse mådde bra. Alla andra hade lektion så vi sa att min olja i moppen var slut. Som tur e gick Jenny på det. Sen hade vi 45 min matte då jag kände mig mega smart faktiskt.
Efter det satt jag och Martin och gjorde läxan på studietimmen. 

 

 
 ser det inte lite taskigt ut ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0