plugg.

Har försökt sitta och plugga min so nu ett tag men det går inte så bra för Finesse är ivägen hela tiden, hon går på
tangentbordet, och biter i pennan och river mig på benen. Får kasta iväg små pappersbollar så springer hon efter dem, hon är som en liten hund. Just nu ligger hon och leker med kudden så jag får hoppas att hon fortsätter med det ett tag så jag hinner färdigt med det jag ska göra. Ska ju in till stan sen och träna med emelie och ikväll kommer min syrra och hennes kille och äter med oss :) mys!

 


Kommentarer
Postat av: josefinöstevik

din blogg är grymt fin !

rösta i min tävling :)?

2009-10-22 @ 16:30:37
URL: http://josefinostevik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0