payback time.

Nu får jag tillbaka allt jag orsakat. Jag sårade 6 stycken på mindre än 5 månader. Jag var en riktig fitta. Jag hade blivit sårad så många gånger själv så jag antog att alla killar var lika dana. Men jag hade så fel. Jag dissade de mest underbaraste killarna man kan tänka sig. Alla för 1 person. Jag hittade på dåliga ursäkter för att de skulle bli så lite ledsna som möjligt. Men det hjälpte inte. Jag fick de alla att falla för mig. Jag fattar fortfarande inte vad ni såg i mig. Jag är ingenting har jag kommit fram till. Jag är inte värd ett förhållande. Jag är inte värd att ha en som älskar mig. För allt jag gjorde, jag fattade inte att jag gjorde fel då, men nu vet jag hur det känns att bli riktigt sårad. Det gör ont. Har inte ätit på hela dagen, tänker bara på en sak hela tiden. Älskar han mig eller gör han det inte ?  Kommer jag någonsin komma över honom? Kommer jag någonsin älska någon annan.
Förlåt, jag ska aldrig såra ngn på det sättet igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0