lång daag!

Började med 2 h no och sedan 1 h engelska då jag bara satt och sjöng genom hela lektionen. Och mina jeanstights från gina sprack också -.- när jag skulle visa hur vig ja va så lät det bara " krrrrr " så va de ett stort hål. Bra kvalitee? skulle inte tro det va. Så jag fick gå hem och byta kläder och sen hade vi matte och sedan sudietimme. NGN SOM VILL KÖPA SALAMI ??! haha ska sälja 10 stycken så vi få in pengar till klasskassan -.- redan sålt 7 st idag på jobbet men ändå ( och ja jag kommer ta dricksen själv, noway att jag ger bort den till klassen ) tränade bodypump sen med emelie, det var faktiskt inte lika jobbigt som förra gången. Sen gick jag ut med pullo <3


lyckat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0