kväll hos Benjamin.

Jag och My stack in till stan en snabbis. Skulle egentligen träffa en viss person men det blev inte så. Sen stack jag hem till Max för My och Nicco skulle på bio. Hos Max va Emelie, Fidde och Johan och sen kom även Tilda. Max körde oss till Benjamin där han och Broberg va :) Riktigt trevlig kväll! Satt och rökte vattenmpipa och lite annat.  Sen kom även Norin, Neidert och Datte. Stack hem rätt tidigt idag för jag är inte på humör just nu. Vill bara sova och glömma allt som hänt idag ( de negativa ) nu ska jag iaf mysa med min älskade Finesse.. IMON SKA JA HÄMTA CANADA GOOSEN ! som dock blev mörkgrå. men whatever?!


Max, Broberg, Benjamin


haha johan är alltid på hugget!


Kommentarer
Postat av: Marie ♥

hellu vad gör u?

2009-10-24 @ 01:09:18
URL: http://marrwie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0