hiss/diss

eftersom ni frågar efter det får jag la börja med det :)




- sommaren.
det finns inget bättre än att ligga på stranden och sola och lyssna
på musik, och att ha strandfester med sköna sommarplågor.
tylösand i mitt <3

- Gina tricot.
Det är billigt och de har otroligt snygga kläder.
och det är även bra kvalitee, nästan alla mina kläder är därifrån
loveit!

- platt hår.
jag kan inte ha lockigt hår. visst det är jättefint på vissa
men jag kan verkligen inte ha det. Mitt självfall ser ut som om jag har
fått en elektrisk stöt eller ngt. Noway att jag har lockigt hår!




- halmstad.
för det första så är det utanför allt? och speciellt där jag bor mitt ute iingenstans typ.
och allt folk som bor här, vissa är helt underbara men halmstad är känt för sitt skitsnack.
det går rykten hit och dit om exakt alla. och alla fjortisar utanför mc är ju hemska..
ush! varför bor man inte i stockholm eller göteborg?

- 3
ingen täckning, dåliga abonemang, dålig service..
och massa annat. VÄLJ INTE 3!
98% av sveriges täckning? yeah sure..

-extrema hårfärger
förlår men det är det fulaste som finns. Om jag ser en kille med knallgrönt hår kan jag
verkligen inte hålla mig för skratt. Tänk mig med rosa hår lixom? i dont think so :)


nja skulle nt tro det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0