hiss/diss



vinter
jag hatar vinter, och jag hatar när det är kallt ute.
när man kommer ut på morgonen och så får man en sån ischock
och det är så kallt så det gör ont att andas..

pj's
 förlåt men vad är det snygga? ni slösar bara massa pengar på gummiband
och alla skrattar åt er.

mig i såhär mörkt hår
saknar mitt blonda.




canada goose
lätt fett de snyggaste jackorna. Visst dom kanske inte är så
" inne " just nu men whatever? Jag ska ha en så är det bara.

kenza
hon har verkligen sveriges bästa blogg, inte bara den största utan den bästa.
hon behöver inte provocera för att får läsare hon får det ändå.
Läste inte hennes blogg så mkt innan jag träffa henne på stan men efter det klickar jag
in på den varje dag och nu har jag insett hur bra den är.

storstäderna.
tänk om man bodde i gbf eller sthm. men nej det gör man ju inte
utan man bor i hen håla vid västkusten. DOH!



Kommentarer
Postat av: 666

inte för vara sån men stavas inte det gbg;)

2009-10-14 @ 20:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0